OzgeUlucayy Merhaba kızlar. Hamileliğin başından beri bu uygulamayı takip etmeme rağmen son birkaç haftadır foruma girer olmuştum. 42 hafta Sabırsızlıkla beklenen normal doğum ve ardından gelen sezaryan kararıyla da buralardan ayrılıyorum. 31. haftadan itibaren yaşadığım basur sorunlarına rağmen hep normal doğum ile yola çıkmıştık. Ama maalesef son 3 haftadır olduğum çatı muayeneleri sonucunda rahimimin çok yukarıda olduğu hiç bi şekilde aşağıya inmediği, hiç açıklığımın olmaması ve çocuğun başının çatıya yerleşmemesi sebebiyle bugünkü muayenemde sezaryen kararı aldık. İçim biraz buruk ama elimden geleni yaptım ve ne olursa olsun yarın bebeğime kavuşacağım için mutluyum. Herkesin gönlüne göre versin...
Aybebek OzgeUlucayy Rabbim hayırlı doğum nasip etsin canimm sen ve bebeğin nasıl iyi olacaksa o şekilde sağlıklı bi doğumun olur inşallah bize dua etmeyi unutma nolur 🙏
MerveLn OzgeUlucayy Sağlıklı gelsinde sezeryanla veya normal hiç farketmez bence 🙏💕 Rabbim yardımcınız olsun sağlıkla kucağınıza alın darısı bizlere inşallah 😊
Belinayy Saglikla kucaginiza lin insallah. Sezaryan yada normal fark etmezki mutluluk ayni mutluluk o yuzden simdi bol bol dinlenin