mavideniz6 normaldir cnm dün o kadar saçma bir şey için ağladım ki inanamazsın eczaneden ilaçlarımı almıştım eşiminde ilacı vardı eşimin ilacı 24 TL tuttu benim ilaçlar 80 TL tuttu eşimde sadece senin ilaçların niye bu kadar çok tuttu ki dedi ve ben oturup hüngür hüngür ağlamaya başladım eşim bile şok geçirdi eli ayağına dolaştı ne yapacağını şaştı yazık garibim 😅