Bebekk6156 bende geçen yürüyüşe çıkayım dedim ama sancıdan yürüyemedim eve zor kendimi attım hemen dinlendim. Otururken de baskı hissediyordum, yatarken sağ sola dönemiyordum en son sabah kalkarken bıçak kesiği gibi ağrı girince ağlayarak doktora gittim magnezyum verdi bugün içmeye başladım biraz daha iyi ve enerjik hissettim. Kendimi çok zorlamamaya çalışıyorum belki sizinde magnezyum eksikliğiniz vardır doktor yatınca geçiyorsa sıkıntı yol ama 10 dakika da Bi geliyorsa nst çekeriz demişti.