269522 Zmrnr oksaparı doğuma kadar kullandım ben ama kalp atışını duymaya bir etkisi yok ki canım :) bir sorun olur mu diye korkuyorsan bir sorun olmuyor ben iki düşük yaşadım oıhtılaşma sorunu vardı oksapar kullandım en son doğdu bebeğim :)
Serap05 Zmrnr Allah’ın izniyle bişey olmaz bu sefer kucağınıza alırsınız bende üç kayıp yaşadım ve dördüncü kez hamile 🤰 kaldım iğne ve aspirin kullandım ve sonuç bugün oğlum kucağımada altı aylık oldu çok şükür Rabbime hamd olsun 🤲
Zmrnr 269522 pıhtılaşmadan dolayı bebeğim gelişmiyordu kalp atışını da duymadım da 2 defa kürtaj oldum hatta . Şuan 4 haftalık umarım herşey yolunda ilerler
269522 Zmrnr olmaz inşallah birşey canım bende iki kez düşük yaşadım oksapar kullandım üçüncü de birşey olmadı çok şükür inşallah sağlıkla kucağına alırsın
Serap05 duygu26 35 te ama bu sefer Allah nasip ederse hamile kalırsam sonuna kadar devam edecem son bir hafta kalırsa bırakacak sezeryan olduğu için
Miraysevinen Ben de daha önce bir düşük ve bir kimyasal gebelik yaşadım genetik test yaptırdık ve kan pıhtılaşması çıktı. Şimdi 34 haftalık hamileyim ögrendigim ilk günden bu yana coraspin ve Oksapar 6000 kullanıyorum
Esraibo1998 Zmrnr ikinci kez hamileyim canım ilk oğlumu da oksapar kullanarak 9 ayı tamamladık hiç bişey olmaz korkma bende senin gibi tedirgin oldum ama sonucu güzel oldu 👍
2prensesannesiiii Zmrnr ben kızıma doğuma kadar kullandım sağlıcakla doğurdum bu gebelikte de kullanıyorum kalp atışı duyduk 🙏🏻
Hajsjl_ 2prensesannesiiii canım pıhtılaşma sorunun ne düzeyde bende şuan kullanıyorum iğne ama çok korkuyorum
269522 Hajsjl_ hamileyken doğuma kadar kullandım çok şükür bebeğim doğdu canım doğumdan sonra da bir süre kullandım sonra bıraktım:)
2prensesannesiiii Hajsjl_ 6 gene bakılıyor benim 4 genimde pıhtılaşma çıktı coraspin başlatıldı gebelik öncesi hamile olduğumu öğrendim sonra dr direk oksopar iğne başlattı doğurdum şükürler olsun ama pıhtılaşması olmayan anneye nasıl veriyorlar anlamadım