Aysemm44 14+3 olduk şiddetli öksürük var öksürünce Altan su gelio bu normalmi ya korktum bi an su mu patladı acaba tek öksürünce oluyor
Aysemm44 Panioku Çok öksürünce direk su gibi geliyor idrar değil ama ya bildn su herkez normal diyor ama bilemiyorum korktum bi an