Cerenerb
Yani Beklentilere Göre Değişir Tabii Ama Benim Görümcem 25 Gün Önce Doğum Yaptı Orda , Oda Doktoru İçin Gitti Önceden Tanıdığı İlk Bebeğinin doğurtan Doktor Olduğu İçin Ama Pişman Oldu , Hastanede Hastane Mahremiyeti Diye Bişey Yok , Doğum Yapacak Kadınları Hazırlayıp Ameliyathaneye Orta Koridordan Yürütüyorlar Hasta Yakınlarını Çıkartıyorlar Sözde Önlem Alıyorlar Ama Asansörden İnenlerle Burun Buruna Geliyor Hasta , Hasta Yakınları Olan Erkekleri Alt Kata İndirdiler Sözde Mahrem Diye Kadın Yarı Çıplak Tam Ameliyathaneye Girerken Asansörden Kargo Görevlisi İndi Göz Göze Geldiler En Garip Olanı da Kadınları Bile Almadıkları Doğumhaneye Elini kolunu Sallayarak Girdi 🙄 , Bu Duruma Çok Sinirlenmiştim, Odalar Minicik Ve Dökülüyor Felan .. İnşallah Giden memnun Ayrılır ..