Hlmehsyn bende o hastaneye gidiyorum. Pek memnun değilim şu an 38+5 im keşke farklı bir hastanede de girişim olsaydı bu saatten sonra yapmıyorlar. Icimi bunaltıyor hastane doktor desen ağzından cımbızla laf aliyorsun. Hep gördüğüm postlarda ordaki ebelerin çok egolu oldukları. Ve yarışın yapıldığında içeriye telefon katmak yasak doğuran kadar ailenle görüşmek yasak Rabbim yardımcımız olsun. Sağlıcakla kucağımıza alalım