@gulayyy-00 yanlış anlamayın ama ben regl e daha varken geçmemişken test yapılmasını doğru bulmuyorum çünkü bizim psikolojimiz bozuluyor gene mi olmadı diye kendimizi yiyip bitiyoruz üzülüyoruz yani gerek yok bence bekleyin biraz daha inşallah vardır ♥️