ruveyda123 ben de sağ bacağıma sürekli kramp giriyordu. O sebeple istemiştim. Yazın yine maden suyu içiyorsum da şimdi havalar soğuyunca içesim gelmiyordu. Magnezyumu da 2 günde 1 içiyorum. Ama bu son 5 gündür bi tüelü içemedim üşengeçlik yaptım. Dün gece krampla uyandım ağlicaktım nerdeyse 🥺🤦🏻♀️