Başına gelen var mı arkadaşlar antibiyotik yazacakmış doktor meme usg çeken doktor söyledi mesai bittiği için yetişemedim maalesef. 2 gün de yokmuş doktor nabcam ben smdi hem.bu ağrıyla hemde heryerim ağrıyor grip gibidegilm ama kemiklerim içi sızlıyor titreme geliyor tahlil sonuçlarında da crp çok yüksek çıkmış anlayan var mı acile gitsem doktor antibiyotik yazar mı ki illa kendi doktoruma mı çıkmam gerek