Yagmur123 Merhaba kızlar bugün kontrole gittik 36+6 dayız kilosu 2750 çıktı doktor iki hafta geride olduğunu kan akışının yavaşladığını söyledi yediğime içtiğime çok dikkat ediyorum başına gelen var mı
Youngmotherr Yagmur123 benim 36+2 de 2486 grdı sonra fındık ve cevize çok ağırlık verdim 38deylen 3100 olmuştu
Melek2845 Ya ben hic anlamiyorum bu kilo işinden 37 deyken 2900 cikti bana önde gidiyo dedi bariz bi fark yok neye gore kime gore az veya fazla diyolar anlamadım