Kocc10 annemde geçenlerde bişey buldu çoğu kişide tutuyor ama ilk çocuk olacak o belirleyici.ilk çocuğunuz tekli yılda kız doğdu diyelim ondan sonraki tekli yıllarda doğum yaparsanız kız oluyor çiftli yılarda da erkek oluyor, veya ilk çocuk tekli yılda erkekse tekli yıllarda hep oğlu oluyor. Bende de ablamda da ve çoğu kişide tutuyor , tutmayan çok sayılı kişi oldu onlarda Aralık ortasindan sonra doğmuş olanlardi genelde