Emine2101 Kızlarrr 37 haftaya girmek üzereyim ve aşırı derecede sıvı bir akıntım var normal mi yardımcı olurmusunuz?
Eflinlina Emine2101 33+4 haftalık hamileyim ve o kadar cok akıntım geldi ki sıvı su renksiz korktum doktora gittim nst ye bagladilar sancı vs yok o akıntı enfeksiyondur diyip eve gönderdiler cuma günü kendi doktoruma gidicem ama sizin haftaniz doğuma uygun olduğu için ihmal etmeyin sakın
AymTii Emine2101 o haftalarda benim de çok yoğundu. Hala yoğun. Şu gibi değil ama beyaz normal akıntı işte
Syavuzs Emine2101 bende 36.haftadayım ve aylardır var diyebilirim . Zaten idarar yolu enf. cıktı yine ilaçta kullandım ama akıntım kesilmiyor. Doktor hormonal değişiklerden dolayı normal olduğunu söylüyor geçen baktım bu programda da yazıyordu normal diye hamilelikte . Ama yine bi sor doktoruna belki bi test bişey ister ona göre ilaç verir benim ki öyle yapıyor
Emine2101 Eflinlina aynı şekilde sıvı su şeklinde aşırı derecede geliyor sürekli çamaşırımı değiştirmek zorunda kalıyorum
Nurmert Emine2101 benimde doğuma yakın olmuştu , hatta su gelişi sanmıştık doktorum vajinal muayene etti ve vajinal enfeksiyon çıktı antibiyotik ve fitil kullanmıştım
AymTii Emine2101 gerek duymadım, kontrolde söyledim bi şey demedi doktorum. Son haftalarda akıntının yoğun olması çok normal, hatta iyi bi şey. Aşırı olduğunu düşünüyosanız tabiki de görünün doktora