Kızlar merhaba 16+3 gebeyim çok şiddetli kasık ağrısı çekiyorum bir anda bıçak saplanıyor vajinama ve kasıklarıma irkiliyorum yürüyemeyecek durumdayım dün doktor kontrolüm vardı bir problem olmadığını söyledi ve üromisin tek kullanımlık toz ilaç verdi dün gece içtim fakat bugün aynı normal mi bu sizce benim gibi olan var mı akşam acile gitmeli miyim idrar tahlili vermeye yardım