Kızlar korse aldım doğum sonrası için ama hiç kullanmadığım için size birşey sormak istiyorum. Ben trendyoldan buldum çok güzel görünüyor sipariş verdim bugün geldi. Doğumdan önce 53 kiloydum asla kilo almayan biriyim normalde ama 30 haftada 65 kilo oldum. Korse M beden ama asla olmayacakmış gibi küçücük duruyor. Korse giyince açılan birşey mi yoksa? İade mi edeyim kalsın mı? Bilenler yardımcı olabilir mi 🌸💖