Kızlar merhaba adetim 3 gün gecikti hatta 4 gün de olabilir tam hatırlamıyorum. Ufak tefek gecikmeler önceden de yaşıyordum ama adet olcağımı hissediyordum yani vücudum hissettiriyordu. Ama şuan hiçbişey hissetmiyorum hiç regl belirtim de yok. Geçen hafta da ilk defa 1 hafta boyunca beyazımsı şeffafımsı akıntı yaşadım arada açık sarıya döndü. Evimde bir gebenin günlüğü’nün kaset testi var yarın sabah yapsam çıkar mı sonuç?