gizemko normal doğum için bişey diyemiyorum maalesef benim sezaryen olacağı için, ama çok öneririm gebelik sürecimi güzelleştirdi kendisi muayenelerimiz çok güzel geçti gerçekten çok rahat ettirdi birdaha olsa hiç düşünmem yüne dilşad hocaya giderim😊