Rana26
Merhaba
Bende o doktoru araştırıyorum, çok memnun kalan hastaları var ama ben hastanenin tam teşekküllü olmasını istiyorum mesela yenidoğan yoğun bakımı yok ve bu durum beni düşündürüyor. 3 aylık gebeyim çok şükür her hangi bir sorunum yok ama bu sebepten dolayı gitmek istemiyorum. Bebeğiniz doğduktan sonraki tahlilleri süreçleri nasıldı. Bana bir fikir verebilirmisiniz.