iremsarier Merhaba kızlar ☺️ Şuan tam 20 haftalık hamileyim. Hamile kaldığımda 48 kiloya düştüm ilk 3 ay. 51 ile başlamıştım. 3. ayımdan sonra kilo alımım başladı ama şuan 51.8 kiloyum 🤦🏻♀️ Sizin nasıldı? Bu durumu nasıl toparlayabilirim? ilk gebeliğim
Ozgeee22 iremsarier ben 58 kilo ile hamile kalmıştım 20.hafta da 59 olmuştum hatta doktora sordum ben kilo almadım acaba bebek besleniyor mu diye doktor da asıl kilo alımı 20.haftadan sonra başlıyor istediğimiz bu haftaya kadar minimum kilo ile gelmiş olmak demişti. Gerçekten de bütün kiloyu 20.haftadan sonra aldım şu an 37 haftalık olduk +11 kilo ile devam ediyorum ☺️
Bskmik iremsarier benim de ilk gebeliğim 56 ile hamile kaldım ilk 3 ay hiç kilo almadım şuan 29 haftalık oldım 15 kilo aldım aman dikkat et :)
Ebru3457 iremsarier bebeğinin sağlık durumu ve gelişimi iyiyse neyi toparlamak için düşünüyorsunuz ben 7 aylık hamileyim 10 kilo aldım asıl ben doğumdan sonra kiloları nasıl vericemde toparlıcam diye düşünüyorum gayet iyisiniz
Ozgee_2 Neyi toparlamak istiyorsun anlamadım 😂 Gayet güzel gidiyorsun bence 🙏🌸 Ben de ilk başta üç kilo kadar verdim şuan 13+3 deyiz sadece yarım kilo almiş gözüküyor ödemde olabilir tabi bu🙏