Merhabalar. 2 haftaya sezeryan doğum yapacağım kısmetse . Adana Medline hastanesinde olacak . Anestezi kontrolü oldu doktor son tahlilleri aldı başka işlem evrak vs .. var mı dedim yok dedim haftaya yani son hafta nst kontrolü var sadece . Böyle mü oluyor süreç deneyimli arkadaşlar paylaşabilir mi