Birhayalimvr ben 2. Tedaviye başladım. Doktorum ilişki haricinde hiçbir şeyi sıkıntı yapma dedi. Yani hapşır öksür bişi olmaz. Tek dikkat etmen gereken ağırlık, beslenme…
Ama yinede daha kötüsü olmasın diye sıkı giyinin. Valla ben 3 kat giyiniyorum 40° de kombiyi yakıyorum.😊
İlaç değilde
Ihlamur içebiliyorsunuz diye biliyorum. Bana ıhlamur ve çay haricinde herşey yasaktı bitki çaylarından
Ihlamur yoksa
Nane limon yapın o da etkili olur hemde vitamin alırsınız 😊