Esomami ElifKabackYldrm benim ki 34+5te 3100 cikti ama bebegimin suyuda fazlaydi olcumleri yanlis olabilme ihtimalide vardir boyu 49 cm cikmisti sekerim falan yok ama tansiyonum yuksek seyrediyo cuma tekrardan konturolum var bakalim ne dicek doktor nasil cikacak😔
Oznurboluzun Esomami bizde kızımla 35+1 gunluguz dediginiz gibi herkesi okurdum bu haftalarda biz ne zaman gelicez diyip dururdum geldik çok şükür pazartesi günü doktora gelicem bakalim ne diyecek bize normal gözüküyordu doğumun bu aksilik olmassa tabi♥️👼
ElifKabackYldrm Canım sen sıkma canını aynı sıkıntılar bendede var bnmde suyum bir azalıyor bir normale dönüyor gebelik şekeri çıktı bendede günde 4 kez insülin yapıyorum ama bebeğimde suan bi sıkıntı YÖK şükür ama sonlarda tekrar suyun azalırsa sezeryanla alırız dedi
Esomami ElifKabackYldrm insulini banada baslicakti sekerm cikik degildi ama insulin direncim sinir 14 falan galiba benim 140 cikmisti 1 ay diet yaptm tabi tam yapmasamda sekerimi devamli olctum baktim cikmiyo gwcen gene kan verdim insulin direncim 22 sekerim gene yok ama oyusden baslatmadi doktor igneye 😐
Esomami ElifKabackYldrm suyunuda sıkımti yapma dedi sıkınti yaratmiyomus vakalim iste bidaki konturolde ne dicek
FundaendeYaman Bende 35+5 oldum şükürler olsun en son 1 hafta önce gittim hastahaneye bebek kanala dönmüş dedi doktor 2500 kg olmuşuz bile temizliğimde bitti sadece hastahane çantasını hazırlamak kaldı ama agrılarım çok arttı gece lavaboya kalktığımda genital bölgemde ve kalçamda çok agrı oluyor siZde de böyle oluyor mu
Esomami FundaendeYaman evet kalkamiyorum bile vajinadaki baski agridan dolayiii 😔 bizinkide dogum pozisyonunda asagiya indi heralde ablam dusecek deyip dalga geciyo😊 ben farketmiyorm okadar ama agri maf ediyo gercekten
ELaGenay Bende 35+3 um sezeryan olcam agrilarim cok fazla ic karnimda kucuk oldugunu asiri baski yapiyor dayanamiyorum artik :( doktorum 37. Haftadan sonra alabiliriz dedi bakalim Ben dayanabilcemmi o kadar :(
Seydanur Bende 35+5 oldum .. 2600 du kilosu en son persembe kontrolum var bakalim kac gram.daha almisiz..ama kizlar artik bacak aram cok agrio..aslinda agridan ziyade hani catim diyeyim cok yuruyunce ayakda durunca nasil agrio..sanki tasla sopa ile şeyime vurulmus gibi..bende yatmak istemiom surekli hareketli olmak istiom..hem kg almamak icin hem dogum kolay olsun diye .. sizin de mi ole ?
Esomami Seydanur oyle canim o agri hep var ben 20 haftadan beri cekiyorm ama simdi agirlastik daha fena ins kolay olur dogumunn