iremdemirr @Gkce27 normal mi yaptın canım, bende oraya gidiyorum hayırlısıyla doğumu mu orda yapıcam 🌸
Gkce27 smcakir normalde 2 kişilik benim şansıma tek kişilik 1 tane vardı orada kalmıştım yani özel hastane gibiydi hemen yatağımın yanında çatal vardı oraya aldılar doğırdım hop yatağa geçtim bebeği yanımda temizlediler giyindirdiler yani memnundum inşallah iyi insanlara denk geliesiniz 😊
Gkce27 Humeyranin ben kendi yattıpım oda da sancı çektim , doğum sonrasına kadar kimseyi almıyorlar sadece sezaryen de refakatçi alıyorlar ben doğum yaptıktan sonra kısa süreliğine eşim , annem, kayınvalidem odaya geşdi hemen geri çıkardılar
Gkce27 Elifcan111 hayır 1 gece kalıp çıkıyorsun ben çok kötüydüm dikişlerim sürekli patlıyordu o yüzden mecburen annemi almışlardı normalde almıyorlar sadece sezaryen doğumda refakatçi olıyor
ozlemozlem66 Temizliği ebe ve doktorların ilgisi nasıldı peki bende orada takipliyim, özel oda kiralama olayı orada da var mı