Anneadayiii__ yoo gerekmiyor. Şeker yüklemesi yaptırmak istemeyene uygulanan bir yöntem bu genelde. Ya da doktorunuz Şeker yüklemesi karşıtı dir bu şekilde bakıyordur ,veya açlık tokluk şekerinde bi sorun görürse yükleme yapmaya gönderiyordur…. Bunlar sadece seçenek, cevabı doktorunuzda