Peri-06 Merhaba ankara etlik şehir hastanesinde doğum yapan varmı memnun kaldınız mı ve odaları kaç kişilik eş refakatçi kabul ediyorlar mu deneyimlerinizi paylaşırsanız çok sevinirim.