beyzosunmelegi 8 gün sonra cıktı. Zaten kan vermeden önce ultrasonda ense burun arasını kol bacaktır falan onlara bakmıştı. Ense kalınlıgını falan normal iyi bulmuştu. Kanı da verdik en düsük risk grubunda cıkto yani hic bi sorun yok dendi. Bir düsük yaptım yaşımda 32 ama cok şükür zaten ultrasonda kötü seyler demedilerse kanda da cıkmıyor. Aklına kötü seyler getirme ama yaptırmakta fayda var diye düsünüyorum.
Bazı gelişim eksikliklerinde ilacla yada başka türlü halledebiliyorlar. Yada sıkıntılı bi durum varsa ilçede yada küçük bi ilde dogum yapmak yerine daha büyük tam teşekküllü bi hastane tercih ediyorsun
Bazen yaptırma, yaptırsan bile kötü cıkınca aldıracakmısın diyenler oluyor. Ama amac aldırmak değil, önlemleri almak bence