Hayatım bırak biraz büyüsün çocuk iki günde bir kan vermeye devam et sen bak düşün ikinci hamileliğim 6348 miydi neydi altı bin küsürle devletteki doktora muayene olayım ilk muayeneyi dedim keseyi göremiyorum dedi nasıl ordan çıkıp kendi doktoruma gittiğimi bilmiyorum dış gebelik mi diye aklım çıktı nerdeyse 8 haftalık hamileyim ve beta yüksek ama kese yok falan filan zırvalayıp durmuştu özeldeki kendi doktoruma gittim hemen baktı kese var bebek var kalp atışı bile vardı yavrumun sen kan ver ve düzenli artışını bekle canım