Merhaba,
Sabah kanamam oldu hastaneye geldim doktorum yatışımı yaptı. Çok korkuyorum. Hastane kokusu midemi bulandırıyor evimde dinlenmek istiyorum ama daha sonra bir pişmanlık yaşamaktan çok korkuyorum lütfen kendi deneyimlerinizden bana fikir verin . 6+3. Günüm kanama yaşayan oldu mu