0Zbs0 Kızlar bu ay gebelik düşünüyorum kürtaj olmustum ekim sonu. Dünden beri adetim leke şeklinde başladı nasıl açılırım bilgilerinizi paylaşır mısınız
Larraa 0Zbs0 Leke şeklindeyse adet söktürücü her hangi bir şey kullanmadan lütfen test yapınız. Gebelik olabilir. Yerleşme kanaması yaşıyor olabilirsiniz.
Birhayalimvr Adet söktürücü masaj var kuzum youtubeda onu yapabilirsin bide bitki caylari iciyor cogu kisi ama sen kürtaj oldugun icin belki yaramaz birakac gune sökülür bence
0Zbs0 Birhayalimvr 2. Adetim ama bilmiyorum bakalım aslinda 1 hafta vardı tabi kurtajdan sonra duzen degisiyormus videoyu izleyeyim teşekkür ederim