asli_pkz peki bos gebeliğin farklı bir belirtisi varmiysi canım şimdi bende 6+3 deyim keseyi gördük doktor iki hafta sonra gel redi bebeği görmek için korkuyorum şuan boş gebelik yaşamaktan ilk gebeligimde kalbi durdu bir buçuk yıl sonra bu bebişim geldi hayatjmiza boş gebelik olmasından tedirginim sağlıkla gelsin insllah ya