Ben vajinal fitili düşük riskim olduğu için kullanmıştım gebeliğimin en başlarında progestan fitil, normal uzanır pozisyon da yatıp koyuyorsunuz yani onda korkulacak bir şey yok acı da yok ben kendim yapamadığım için özellikle sabahları da koyuyordum eşim yardımcı oluyordu sağolsun o şekilde yani