Herkese merhaba hanımlar.Bu gün akşam çatlatma iğnesi yapacağım doktorum verdi tabi ama rahatsızlandım dün aşırı öksürük var acaba aferin forte içe bilirmiyim yumurtlamaya engel olurmu ilaç alırsam bazen dr lar izin vermiyor agrı kesiciye.Sadece agrı kesiciyi doktoruma sordum verdiğim ilişki günlerinden sonra olmaz dedi.İlişki günleride yarından itibaren.Şu an aferin içe bilirmiyim acaba boğazım çok kötü.Bide kekik çayı içdim dünde bu günde kafam karışık.Bilen biri yardımcı olurmu.