Bilinmiyor-1234 Kubratntklu benimde 0.59 çıktı aradn doktor negatif dedi 3 hafta sonra gittim 9 haftalık hamileydim son adet tarihinden 54 gün geçmişti yaptığımda testi
nartanemm Adetınızın gecmesını bekleyın sıfır oldukca negatıv sayılıyor hatta besın ustunde olsun dıyorlar
Kubratntklu @Bilinmiyor-1234 yaa şuan bana umut oldun☺️ Allah sağ Salim kucağına almayı nasip etsin sana da 🤲🏻
Bilinmiyor-1234 Kubratntklu amin inşallah sizde de çıkar ümidinizi kesmeyin 59 sınırmış çünkü büyük ihtimalle sizdede vardır diye düşünüyorum bnde yokken hep 0.2 0.10 Yani çok düşük çıkardı inşallah içini ferah tut