Sedaaa11 farabiye gidiyorum kuzum doktorda beğenen çok hastane temiz inşallah memnun kalırım çok haklısın ilk çocuğumda yaşadım özel diye bok gibi hastaneye düştüm ozaman berbattti hemsireleri oldu odaları devlette dogursaymisim daha iyiymiş ozaman o derece 😒