Caglali Dün kontrolum vardı Şuan 17+4 günlük gebeyim Doktor bağırsaklarında parlama olduğunu ve plasentanin aşağıda olduğunu söyledi Böyle durumla karsilasip sonradan düzelen oldu mu?