Arkadaşlar bugün doktor kontrolüm vardı. 29+3 haftalık hamileyim bebeğim hala dönmemiş. Doktorum birkaç hafta sonra tekrar bakalım dönmezse sezaryen planlayalım dedi. Çok tedirgin oldum. Bebeğim doğum pozisyonuna döner mi? Sizin kaçıncı haftada dönmüştü?