Hafsa1134 ben oğlumda yaşadım drlar almak istedi ben aldırmadım bir kaç Dr gittim 9.cu hafta ya kadar bekledim çok şükür vardı ki bebek var kesede suanki hamileliğimde de aynısı oldu böyle küçük bişey vardı geç döllenme olabilir biraz daha bekleyin zaten boş olduğunda 9 hafta da olsa alırlar ama var benim fikrimce