tatlibebegim_ ben varım en başından beri hatta bu ağrıyla doktora gittiğimde öğrendim bebeği bizimki daha küçük ama 10 haftalık , doktor bizimle alakası yok dahiliyeye git dedi gittim kan verdim ama kan değerlerinde de bir problem yok dedi dahiliye başka da bi işlem yapmadılar o an gebelik var diye , bir kaç gündür geçmişti yine başladı. Anlamadım gitti yani bende