Mervveeeee Kızlar stres üzüntü kaygı var. Sürekli oluyor bebeğe yansıyor mu 🥲 nasıl baş edebilirim kendimi sakinleştirmek kafamı dağıtmak istiyorum yine olmuyooorrr 😞
Eflinlina Mervveeeee tabiki yansiyor bebeklerimiz bizim Yaşadigimiz her duyguyu hisedebiliyorlar sizi sitrese sokan şey her neyse uzak durmaya calişin kendinizi üzmeyin ve hamileleiğinizin tadini cıkartın bence 🙏🌸
Heidihat Mervveeeee bende 35+6yarina 36oluyirum ama erken gelcek hissi geliyo bunu yenemiyorum cunki karnım aşağıda baskısını hissediyorum hakkımızda hayırlısı olsun bu arada çok hareketlendi benim kız masaeallah
Melodimm Mervveeeee Beni korku basıyor ya😂Nasil dogurucam diye.Ama herşey kucagimiza alana kadar bunu biliyorum♥️🥲
Mervveeeee Eflinlina tadını çıkarayım diyorum, oğluma kavuşmama az kaldı hayırlısıyla ama bazen doğum stresi bazen ağlamak bazen üzüntü bunlar çok olmaya başladı. Elimde değil keşke olmasa
Eflinlina Mervveeeee annelik sanirim tamda böyle birşey kaygi endişe erken doğarsa küveze girerse düşünceleri cok haklısınız aslında bence eşinizle dişarıya cıkın size iyi gelecek şeyler yapın imkan varsa kısa bir tatile cıkın bence bu duygular hafifler 🌸
2prenses_masal-oyku Heidihat benimle aranda iki gün var bende 35+4 36 bitiyo bakalım benim kız da aşağı düştü ama pek gelecek gibi hissetmiyorum ki ilk kızımda öyleydi 40+2 de geldi baskılar normal olabilir aşağı düşmeside normal bu erken doğuma işaret değil rahat olun 🩷
Syda78 Haftaya giricem yarın Bende de aynı şey var ama engel olamıyorum doğum korkusu yeni bir hayat yapabilirmiyim edebilirmiyim çok düşünüyorum korku stres bende de var🥹
Heidihat 2prenses_masal-oyku evet doğru kendime kuruntu yapiyorumda bu çok farklı hamileliğim digerleri rahat geçmişti bu öyle değil haftaya doktor çağırdı zaten bakalım benimde kızımda 40dogum yaptım ama o suyu azdı skintiliydi son haftada doktora gitmemiştim o yüzden bunda 2hafta daha dayansak