Zehra35o İkili testim orta riskli grubunda çıktı sizede öyle oldu mu tam güvenilir değil ama yinede moralim bozuluyor
MasalAlparslanMom Zehra35o ben 32 yaşındayim bende yaş riski çıktı mesela. Detaylı da herşey normaldi..risk dediğiniz yüzde kaç
Mervekar1 Benimde bebeğin ense kalınlığı 3 çıkmıştı detaylıda normal çıktı ekstra fetal DNa yaptırdık normal çıktı hepsi sıkma canını ben çok üzülmüştüm gerek yokmuş sonuçlar umarım güzel gelir🙏🏻