Kızlar biliyorum bu haftalarda dayanmak çok zor bir gün bile bir ay gibi geliyor insana.. ama her anne gibi ben de şunu söyleyeceğim ki kucağınıza aldığınız anda yumuşacık oluyorsunuz tüm o sıkıntılar bir anda bitiveriyor..
40+2 akşamında kasılmalarım başladı gece 02.00gibi biraz sıklaştı 03.00 gibi 3-4 dakikada bir sancı giriyordu 06.30 a kadar sancılarımı evde çektim. Daha sonra kontrol için hastaneye gittim dayanılmayacak bir durumum yoktu. 07.15 gibi yatış verildi kasılmalarım düzenli ve 3 cm de açıklık olduğu için biraz da hastanede sancı çektim pilates topunda zıpladım kasılma geldikçe onun dışında yürüdüm ve suyum kasılmalar geldiğinde pilates topunda iken 09.30 gibi birden geliverdi. Daha sonra kasılmalar arttı kesinlikle burada nefes kontrolü çok önemli onu bizzat tecrübe etmiş oldum. Bir kaç saat içinde 8 cm ye ulaştı açıklık doktorum doğumhaneye aldı.. hazırlıklardan sonra ıkınmaya başladım yaklaşık 5-6 ıkınmada nefes kontrolü ve doğru ıkınma ile doğumumu gerçekleştirdim. Bu arada ebenin ve doktorun ne kadar önemli olduğunu da bir kez daha orada anladım. Çok Şanslıydım güzel moral veren doğru yönlendiren insanlarla birlikte doğum yaptım. Darısı bekleyen herkese.. sağlıkla kucaklarınıza alırsınız inşallah bebişlerinizi 🙆🏻♀️