Kızlar 2 ay öncesi 10.2 civarındaydı geçenlerde 9.5 e düşmüş sabah akşam feramat iç demişti doktor içtim sonra çarpıntı yaptı 1 e düşürdüm son zamanlarda da pek içemedim 9.3 e düşmüş kanım dün doktorum 10 un altında çıkarsa serumla veririz demiri demişti ama pek istemiyorum serumla alerji yapıyormuş galiba 29 haftalık olucam ne yapmam gerekli