Günaydın kızlar burda birisi yazmıştı okumuştum psikolojim bozuldu resmen benim 2. Gebeliğim ilk kızımda hiç vitamin kullanmadım şuan 16 haftalığım decavit ve gynoferroyu bitirdim sayılır ve bırakmayı düşünüyordum ilk kutular bitti içmicektim çünkü hap içince ne olursa olsun midem bulanıyor zor içiyorum sevmiyorum birisinde düzensiz kullanım otizm yapar yazmış doğrumuu?