Merhaba kızlar daha bebeğimin doğmasına 3 buçuk ay zaman var ama ben şimdiden bez araştırması yapıp sleepy de karar kılmıştım Fakat kalıbı çok küçükmüş yenidoğana kullansam bile 10 güne değişecekmiş Peki kalıbı daha rahat,içeriği temiz,fiyatı uçuk olmayan (prima hariç) hangi marka bez önerirsiniz ?