Gebeyim Hanimlar esimle kan uyusmazligimiz var 6+2 haftaligim henuz saglik ocaginda kaydimi yapip uyismazligimiz var dedim onlarda hamileligin altinci ayinda veya dogum sonrasi igne vurulur sana dediler sizce bi sorun yasarmiyiz bebegimle hamilelik boyinca yada sonrasi ....
Nailebtl Kan uyuşmazlığı ikinci bebekte sıkıntı oluyor diyorlar cnm. Bizde de var uyuşmazlık ben tedbir amaçlı 27 haftalıkken iğne yaptırdım ama gebeliğimde buna bağlı bi sıkıntı yaşamadım çok şükür 😊 sende içini ferah tut Allah’ın izniyle birşey olmaZ :)