Elaninannesi Kızlar bugün 37.haftama girdim ve 3 gecedir ishal oluyorum bebeğin suyu azaldı mi diye endişeliyim ve bugün hareketlerini de hissetmedim siZce acile gitmeli miyim?
Nil Elaninannesi canım doktor 24 saat geçmezse gelin serum takalım diyor normalde. Senin 3 gün olmuş bence bi git görün en azından serum takarlar çünkü ishal tehlikeli hamilelikte ihmal etme
Elaninannesi Nil Canım ama aklıma takılan konu şu gün içinde sadece 1 kez ishal oluyorum o da gece oluyor 3 gecede 3 kez ishal oldum yani
Seymasayinn Elaninannesi Canım bende 3 gün olmuştum. Doktora gittim Reflor verdi o zaten vitamin gibi birşey . Onu kullandım hemen geçti . Birde bol bol muz ye . Ve su iç su 2 litre içemiyorsan serum takarlar .