fatihesra27 evet canım adetime 4 gun kala net negatif görmüştüm hatta bosvermistim bu ay da olmadı diye adetim 3 gun geçmiş farkında degıldım bel agrım kasık agrım vardı ha oldum adet ha olacam derken 3 gun geçmişti net ıkı kırmızı çizgi gördüm canım adetinin geçmesini bekle insaAllah guzel haberler alırsın 🌸