Annesi_27 Kizlar hayırlı sabahlar 2 gündür çok kötü sancım var karsiklarima doğru ve yürümekte zorluk çekiyorum doğum habercisi olabilir mi başına gelen var mı acaba
Goncax Annesi_27 merhaba öncelikle geçmiş olsun , benim 25. Haftadan beri kasılmalarım sancılarım mevcut 37. Haftaya geldik geçen haftadan beri 1.5 cm açıklıkla geziyorum . Kontrolünüze eğer varsa bir doktorunuzla görüşün nst ye bağlanmanızı tavsiye ederim
Annesi_27 Merhabalar Allah razı olsun kuzum bilgin için 3 cm açıklıkla gittim başlamıştı doğum çok şükür dün gece 22 47 de doğum gerçekleşti rabbim sizide kolay kurtarsın inşallah
Annesi_27 lilasmom_ şuan kuvezde kuzum dünden beri göremedim çok şükür sağlığı iyi dediler ama cigerinin açılmasını bekliyoruz dediler bu hafta sonu na kadar buradasınız dediler
Annesi_27 ruveyda123 rabbim şafi ismiyle şifa versin inşallah kuzum sakın stres sıkıntı yapmayın bol bol dinlenin elinizden geldiğince size yardımcı olucak birileri olsun yanınızda yürümeye çalışın az az kuzum