Selcan3 Tecrübeli annelerim bir sorum olacak şeker yükleme yaptırdım şimdi 1 kere açlık kanı aldılar 1 kez de 50 gr glikoz içtim 1 saat sonra tekrar aldılar tekrar tok almaları gerekmiyormuydu
Zehrabicer Selcan3 benden de o sekilde aldilar 75 gramdı bir kez ac aldilar sonra 5 dakikada iceceegi bitirip 1 saat sonrada o sekilde aldilar
3438FG Selcan3 Yok hayır 50gramlıkta dediğiniz gibi alınıyor. Bir açlığa bakılıyor daha sonrasında glükozu içtikten 1 saat sonrasında kişinin kan şeker düzeyi ölçülüyor.