Bugün hastaney gittim bana bebeğimin göbeğinin 2 hafta önde olduğunu söyledi 1 hafta önce gittiğimde normaldi herşey devlet hastanesi gittim bugün beni çok korkuttu ve diyabet gebelik teşhisi koydu sekerime bakmadan bide bu zamana kadar erkek bebek biliyordum daha doğrusu öyle söylenmişti bugün kız dedi kafam çok karışık ve sinirlerim bozuk 😔